Ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) việc
-
- Việt Nam
- Đăng thông tin 4 ngày trước
Main responsibilities Managing, planning, and executing promotional programs and sales support policies: Planning sales support programs for TP/MT/HCP channels including: sales promotion programs, customer communication support programs, consumer programs, product launching programs, relaunching ...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 12 ngày trước
Key Responsibilities Overseeing the product category and directing all marketing initiatives and programs. Additionally, contributing to expanding and strengthening the market presence of company products in Vietnam. • Managing product ranges in alignment with company vision, strategy, and produc...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 12 ngày trước
Key Responsibilities Tasked with developing training content and simulations for a variety of products within the Small Domestic Appliances, Cookware, and Fan categories through collaboration with Product Marketing Managers. • Ensure that teams enhance their sales acumen, product expertise, deliv...
-
- Hoan Kiem
- Đăng thông tin 14 ngày trước
1. Kinh doanh thông minh - Phân tích xu hướng thị trường, hành vi mua và hoạt động của đối thủ cạnh tranh để hỗ trợ quyết định chiến lược. - Tận dụng các hiểu biết dựa trên dữ liệu để phát triển các chiến dịch tiếp thị mục tiêu và tối ưu hóa phân bổ nguồn lực; và kế hoạch hành động nội bộ để phát...
-
- Thành phố Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 5 tháng trước
JOB RESPONSIBILITIES: 1. PR & Digital Management (50%) Develop and implement PR and Digital Calendar in alignment with Global Communications guidelines and Brand Strategy, monitoring KPIs and results. Collaborate with Brand Manager and Global/Regional Marketing to establish local digital platform...