Ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) việc
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 10 ngày trước
1. Strategic Planning & Market Development: • Develop and implement comprehensive international sales and marketing strategies to drive brand growth and market penetration. • Identify and prioritize target markets, evaluating each region’s potential based on competitive landscape, consumer prefer...
-
- Thành phố Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 22 ngày trước
JOB RESPONSIBILITIES: 1. PR & Digital Management (50%) Develop and implement PR and Digital Calendar in alignment with Global Communications guidelines and Brand Strategy, monitoring KPIs and results. Collaborate with Brand Manager and Global/Regional Marketing to establish local digital platform...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin khoảng 1 tháng trước
I. COMPANY & ROLE’S INTRODUCTION: My client, an MNC in FMCG brand/manufacturing, is urgently looking for a Vietnamese #NATIONAL_R&D_HEAD who is extremely fluent in English & own excellent interpersonal + influencing + communication + proven leadership & stakeholder management, to join the team. ...
-
- Việt Nam
- Đăng thông tin khoảng 1 tháng trước
The Beauty & Wellbeing (B&W) Vietnam R&D Leader plays a key role in driving business growth in Vietnam by leading R&D efforts for the Hair Care and Skin Care categories. As a member of the Country Leadership team, this role will partner closely with the business and act as the main R&D contact fo...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 2 tháng trước
MÔ TẢ CÔNG VIỆC: Tham mưu cho Ban Tổng Giám đốc trong việc hoạch định chiến lược kinh doanh. Xây dựng triển khai kế hoạch, chính sách bán hàng trong ngắn và dài hạn theo định hướng được HĐQT và Tổng Giám đốc giao. Trực tiếp điều hành, quản lý các thương hiệu/Phòng, Ban kinh doanh trong Tổng Côn...
-
- Hà Nội
- Đăng thông tin 2 tháng trước
1. NỘI DUNG CÔNG VIỆC - Lập kế hoạch và triển khai các chiến lược marketing nhằm mở rộng thị phần tại thị trường Việt Nam. - Tìm kiếm, xây dựng mối quan hệ, phối hợp chặt chẽ với các đối tác (Agency/Brand/KOL/KOC…) để đảm bảo các chiến lược được triển khai hiệu quả. - Nghiên cứu và phân tích xu h...
-
- Hà Nội
- Đăng thông tin 3 tháng trước
1. NỘI DUNG CÔNG VIỆC Lập mục tiêu và kế hoạch kinh doanh của các sàn TMĐT Tiktok shop, Shopee bao gồm cả nội sàn và ngoại sàn Lập kế hoạch quảng cáo nội sàn, chỉ đạo và theo dõi, đào tạo trong quá trình thực hiện chạy quảng cáo của các sàn Lên kế hoạch ngoại sàn, chỉ đạo và theo dõi, đào tạo để ...
-
- Phường 1
- Negotiable
- Đăng thông tin 3 tháng trước
Key Responsibilities: Brand Visual Identity: Develop and uphold a cohesive visual identity for the brand, ensuring alignment with core values and resonance with target audiences across various European markets. Creative Strategy: Partner with marketing and design teams to craft creative strategie...
-
- Thành phố Hồ Chí Minh
- Negotiable
- Đăng thông tin 3 tháng trước
Key Responsibilities: Strategic Planning: Develop and execute the category marketing strategy, aligned with the corporate brand vision and annual business goals. Identify market opportunities and establish category objectives, focusing on market share, volume growth, and profitability. Conduct re...