Ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) việc
-
- Hà Nội
- Đăng thông tin 3 ngày trước
Mô tả công việc: - Tổng quan về vai trò. Giám đốc Kinh doanh Miền Bắc là người chịu trách nhiệm toàn diện về hoạt động kinh doanh khu vực phía Bắc, bao gồm xây dựng chiến lược, phát triển hệ thống phân phối đa kênh (GT, MT, B2B, quà tặng, du lịch, D2C), tổ chức đội ngũ và thúc đẩy tăng trưởng ...
-
- Hà Nội
- Đăng thông tin 3 ngày trước
Mô tả công việc: - Xây dựng chiến lược B2C dài hạn Xây dựng lộ trình phát triển kênh B2C phù hợp với chiến lược tổng thể của công ty Xác định các mô hình kinh doanh B2C tối ưu (E-commerce, Retail, Marketplace…) Định hướng chiến lược định vị thương hiệu & trải nghiệm khách hàng - Tư vấn & hỗ...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 4 ngày trước
Trade Marketing Director – FMCG Location: Ho Chi Minh City, Vietnam Industry: Fast-Moving Consumer Goods (FMCG) Level: Senior Management Reports to: Commercial Director / Country Manager 🔎 Role Overview We are seeking an experienced and strategic Trade Marketing Director to lead the development ...
-
- Đăng thông tin 4 ngày trước
🔎 Role Overview We are seeking a dynamic and strategic Global Marketing & Business Development Director to lead the international expansion of our premium pet food brand. This role will be responsible for driving global marketing strategy, opening new markets, and managing full P&L ownership acro...
-
- Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 12 ngày trước
Position: Offline Sales Manager (GT Channel - Ho Chi Minh / Central Area) Working Location: Ho Chi Minh Industry: Diaper/ Sanitary/ Napkin/ Wet Wipe / Mom & Baby / FMCG Language Requirement: Good English Report to: GM of South East Asia Salary Budget: up to 100.000.000 VND base/Month + other ben...
-
- Thành phố Hồ Chí Minh
- Đăng thông tin 3 tháng trước
Develop and lead channel/customer category strategy to position the brand as the #1 OMNI partner of choice for the customer, driving sales growth and market share achievement. Business Target Delivery & O2O Integration Leadership: Achieve the Target for customers by effectively managing the Omni ...